2013. szeptember 1., vasárnap

Attól függ..

  -  Maga őrült?
  -  Az egy olyan dolog ami nézőpontonként változik. Egyesek szemében igen, egészen biztos. Másoknál teljesen normális vagyok és biztosan vannak olyanok akik teljes elmeháborodottnak gondolnak. Jó magam úgy vélem van rá hajlamom, és néha ki is tör rajtam de amíg tudom magamról hogy az vagyok addig az állapotom nem súlyos.
   - Szóval tisztába van azzal, hogy maga nem normális?
   - Tudatában vagyok, de manapság ki számít normálisnak? Van egyáltalán bármi leírás arról, hogy mi sorolható abba a kategóriába és egyáltalán van jogunk egymást besorolni, felcímkézni?
   - Mi segítünk rajtuk.
   - Kérték ők?
   - Hát..nem.
   - Ahogy én sem. Nincs olyan, hogy őrült. Azok az emberek úgy látják a világot attól még nem rosszabbak, mint mi. Talán ők élik a jobb életet, hiszen egy teljesen más világot látnak, olyat ami nekik tetszik. Ne akarják tőlük ezt elvenni, mert a való világban őrülnének meg igazán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése