2015. július 23., csütörtök

Talán majd...

Talán majd egyszer bennem is helyre áll a rend.
Talán majd egyszer bennem is egyensúlyba kerül a jó és rossz.
Talán majd egyszer bennem is minden rendben lesz.
Talán majd egyszer én is megbízok emberekben.
Talán majd egyszer én is felnövök.
Talán majd egyszer én is okos leszek.
Talán majd egyszer én is bátor leszek.
Talán majd egyszer én is őszinte leszek.
Talán majd egyszer én is hazug leszek.
Talán majd egyszer én is barát leszek.
Talán majd egyszer én is ellenség leszek.
Talán majd egyszer én is kiérek valahova.
Talán majd egyszer én is célt szolgálok.
Talán majd egyszer én is célt találok.
Talán majd egyszer felkelek.
Talán majd egyszer lefekszek.
Talán majd egyszer élek.
Talán majd egyszer halok.
Talán majd egyszer értelmet találok.
Talán majd egyszer megérted ezt.
Talán majd egyszer én is megértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése