2014. június 30., hétfő

Szem a lélek tükre.

A tükörképem néztem és próbáltam összehasonlítani mi változott meg az elmúlt időben, hiszen most minden olyan más… kívülről szinte minden ugyanaz, de ha a szememhez érek látom, hogy bent teljes a káosz.

Minden megváltozott.

A mai napig rohadtul fáj ha belegondolok, hogy nem hívhatom fel az éjszaka közepén, de aztán eszembe jut, hogy ez az egész már nem olyan, mint régen. Hiába küzdünk a változás és a felnövés ellen, akkor is mindannyiunk életébe megtörténik, én csupán húzni akartam még az időt és élvezni, hogy minden tökéletes.

Valójában csak nem akartam elfogadni, hogy valami ennyire jó az is el tud tűnni, mert úgy éreztem így én is megsemmisülök. Azt gondoltam, ha Ő elmegy engem is magával visz és részben igazam is lett…

 Mivel lényegében fogalmam sincs ki az a vadidegen, aki a tükörből bámul rám vissza. Egy teljesen összezavarodott elméjű nőszemély, aki szeszélyes és kiszámíthatatlan még jobban, mint régen és nem tudom, hogy akarok-e ilyen lenni… néha igazán hiányzik az a régi én. Amikor még nem volt minden ennyire bonyolult és nem gondolkodtam ennyit azon, hogy mi lesz majd később…


Azt mondják ez a felnövés folyamata, de nekem nem tetszik. Én vissza akarom kapni a felelőtlen énemet, akit nem érdekelt úgy igazán semmi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése