2013. június 9., vasárnap

Átutazni egy másik világba, csak körbenézni..azt hittem lehet. Azt hittem visszafele is van jegy. A pénztárnál azt ígérték visszamehetek, de hazudtak. Én csak átakartam nézni, hogy ez milyen...tetszett, de hiányos. A másik is az volt, a kettőt összetéve lenne tökéletes, de azt mondták nem lehet. Itt ragadtam hát a kettő közöt a várakozóban. Azt mondták akkor kapok jegyet ha döntöttem, de nem tudok. Én mindkettőt akarom. Azt mondták nem lehet... meg akartam próbálni, de megállítottak. Azt mondták többet árt, mint használ- Azt mondták a két világ megfertőzi egymást. Én még is akarom...mert egyik sem teljes. Mert egyik sem felhőtlen, de azt mondták olyan nincsen. Több napja ülök itt és kezdem belátni igazuk van és érzem az időm vészesen telik..Fel akarok állni és jegyet váltani, de nem tudok....nem adnak, mert nem tudom melyik vonatra szálljak...mindegyik félig üres..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése