2014. január 11., szombat

Nincs önkontroll.

Kisétáltam a konyhába és földhöz vágtam az első tárgyat amit találtam. Hatalmas hanggal összetörött és a darabjai szanaszét szóródtak, de látnom kellet, hogy valami más is szétesik, és összetörik nem csak én. Látnom kellet, hogy másnál is az egyik percben minden rendben majd jön valami és mindent tönkretesz… csak a tányér esetében tudtam, hogy mi az. Én voltam az oka, de az életemben, nem tudom az okát… egyszerűen néha csak olyan üresnek érzek mindent. Az embereket, a családomat, az érzéseimet, magamat, a színeket. Néha minden olyan fakó, megszokott és unott… de, hogy miért, ki tudja?

Annyiszor akartam rájönni már, de mindig csak azt találtam, hogy talán egy rosszabb nap,de ez akkora hülyeség. Nincs olyan, hogy jobb meg rosszabb. Nem létezik, hogy a hangulatom már a napom első percétől eldőljön..még is mi irányítja? Mitől lesz jobb vagy rosszabb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése