2013. március 16., szombat

Megláttam a kabátját hátulról és láttam ahogy elmegy.. nem tudtam mit tegyek. Míg ez pörgött az agyamban addig a szám átvette az irányítást és még mielőtt az ajkamba haraphattam volna már kikiáltottam a nevét. Igazából már messze volt szóval reméltem nem hallotta meg de a következő percben már megindult felém...este volt kb 10 óra és Ő igen instabil. Teljesen szét volt esve...Őt ki sérthetetlennek tűnt összetörtek. Jött felém esetlenül, miközben hajába túrt és szemeivel a jeges járdát nézte. Fogalmam sem volt mit mondjak neki, hisz sok közöm nem volt hozzá még is aggódtam érte..de a sors megint elintézte amint odaért csörögni kezdett a telefonom és már csak annyit hallottam:
 - Hogy hogy itt vagy? - és szemeit végighúzta rajtam amíg a telefonomért nyúltam. Mire leraktam már mással beszélgetett és én is mással kezdtem el beszélni, majd elment. Állítólag míg én mással beszéltem Ő figyelt engem, de talán azért nem néztem rá mert fel sem fogtam ki volt képes Őt ennyire megtörni...nem akartam így látni, de tudom több esélyem beszélni vele nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése