2013. augusztus 2., péntek


A blogom nem engedett be egész nap. Talán azért mert még az internet is tudta, hogy minden amit akkor leírtam volna ócska baromság. A múlton való rágódás ami nem vezetett volna sehova
csupán kikészítette volna az elmém és a testem. Kimerítő utazás lett volna miben átélek mindent újra és a jelenben még is ugyanott maradok, mert nem fogok semmit sem másképp látni. Még is...olyan
rossz a tudat, hogy ennyi volt. Azaz már régóta semmi sem ez az egész. M
de nem. Tudjátok a szerelem elveszi az ember eszét, és azt hisszük az az igaz szerelem, de nem. Akkor igaz egy szerelem ha a barátaid nem látod tőle más színben, csak Ő ezt nem érti és semmit sem tehetek ez ellen. Mindent csak az én ostoba agyam képzelte. Csupán én hittem abban, hogy majd megért mindent és Ő is érzi, hogy valami nincs rendben..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése