2013. augusztus 18., vasárnap

Álmok..

Az álom valahogy úgy működik, hogy hiába akarsz valamiről vagy valakiről álmodni, sose jön össze direkt. Egyszerűen nem működik az a módszer, hogy szemlehunyás előtt gondolsz egy dologra, és alváskor azzal folytatódik a gondolatmenet.
Szalóczi Dániel

Akárhányszor megpróbálok így elaludni a gondolataim folyton, pont az ellentettjét álmodják meg, más szereplőkkel, más szöveggel, más helyszínen, mindent átalakítanak. Kipróbáltam hát azt, hogy az ellenkezőjére gondolok, mint amit álmodni akarok, de átlátott rajtam és ugyanazt folytatta, mint amit gondoltam. Álmomban nem irányíthatok, olyankor csak pörögnek a képek a fejemben és nem tudom leállítani őket. Néha felriadok és összerezzenek, hogy lehet ez az álmom, mikor az álom szót akkor használjuk ha valamit elakarunk érni.
"Nekem az az álmom..."
de nekem nem lehetnek ezek az álmaim...idegen emberek, elhagyott barátok, valószínűtlen események, bizar helyszínek és furcsa érzelmek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése