2013. augusztus 18., vasárnap

Soha ne keress benne!

Vannak szavak, amelyek leírásához, egymáshoz fűzéséhez az érzések adnak ihletet. Az érzések fonják össze ezeket a szavakat, mondatokat. Hiába kéri bárki, hogy írj valami szépet - lélek nélkül nem megy.
Csitáry-Hock Tamás

 Annyit filóztam már azon, hogy honnan jön az ihlet, de semmire sem jutottam. Egyik nap megkérdezte valaki, hogy miért ne próbálja meg az írásaimat ráilleszteni az életemre és én nem tudtam megmagyarázni. Elvégre azt mondják csak arról írhatunk amit megéltünk, de azokban a szövegekben nincs benne az életem. Azok vadidegen gondolatok amik valami hatására megrohamozták az agyamat és arra késztették a kezeim, hogy írják le, mert ha nem teszem megőrülök. Csupán ennyit tudok az ihletről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése