2013. augusztus 2., péntek

Miért van az, hogy valaki olyan hiányzik aki semmibe vesz? Aki lemondott rólam? Nem is haragszom rá igazán pedig gyűlölnöm kéne. Mindent megtett érte, de én mégsem...csupán érzem, hogy hiányzik. Néha csak ránézek az üres sms-re és azon gondolkodom mitörténne ha írnék csak annyit, hogy szia. Vajon mit gondolna? Elolvasná? De aztán rájövök felesleges ezen rágódni. Kitöröltem róla mindent. Egyszer láttam azóta és éreztem, hogy minden mozdulatom végigköveti, de Ő csak ott ült és semmit sem tett, és én sem tehettem. Most még is megőrülök azért, hogy halljak róla valamit, de semmi és ez kikészít. Haragszom rá azért mert hiányzik szerintem ennél nagyobb baromság nincs. Vagyis de, az ha fogod visszapörgetsz 4460 üzenetet csak azért, hogy megnézhesd, hogy kezdődött minden majd rájössz ez még nem is az összes sőt alig egy része az elejét már rég megsemmisítetted és már magadra leszel dühös amiért nem emlékszel, és aztán meg már azért vagy dühös, mert olvasod a részleteket és

rájössz végig csak kihasznált...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése