2013. február 25., hétfő

Mondanám, hogy érdekel, de hazudnék. Tennék ellene ha tehetnék. Belefáradtam a küzdésbe. Nem, érte többet nem. Másért lehet, de érte csupán mazochistaság. Mosolyogni akarok, nem pedig szenvedni. Ő nem érti, engem meg már nem érdekel. Beleuntam a szerepbe és kiszerettem a főszereplőből. Utálni nem kezdem, de tüske mi szívemben maradt erősebb és nagyobb lett...még jobban bocsájtja mérgét szívembe. Nem ígérem, hogy nem foglak gyűlölni, de ígérem, hogy több rossz szót nem kívánok. Tény mi tény megérdemelni senkit sem érdemelsz. Leszarom a magyarázatot és leszarom, hogy én úgysem értem. Ami érdekel az, hogy ülj le és maradj ott legalább 10 méterre tőlem, ha közeledsz, elfutok. Nem azért, mert félek, hanem mert a szívemet megfertőzi a tüske. Napról, napra kezd elundorodni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése